Rüya yorum sitemize üye olun, düzenli olarak rüyalarınızı yorumlayalım. Eğer bir tek rüya yorumlatmak istiyorsanız konu ile ilgili başlığın altına yazabilirsiniz.
Lütfen rüyanıza yapılan yorumlardan en iyi seçmeyi unutmayın. Puan toplamak için oy verin, yorum yazın.
+15 oy
66 okuma
İstihare kategorisinde Rüyakar (805 puan)
Merhaba, bilgi amaçlı dua edip yattım. O gece rüya görmedim. Ama ertesi gün tekrar niyet ederek, bilgi isteyerek yattım. Dedemin çatısında annemleydik. Evleneceğim için düğün sonrası parti elbisesi bakıyordum. Rengi beyazdı haliyle. Sonra tuvaletimi yapmak için teras gibi bi yere çıkıyorum, perdeleri çekip, tuvaletimi yapıyorum. Perdeler de beyaz. Sonra bi şekilde, daha önce evlenmiş bi çiftin evini satın almaya gidiyoruz sanırım ama yatak odalarındayız. Oda takımları mor, ama komodini yok. Satın alması için komodin getiriyolar, yine mor renkte, beğenmeyip gönderiyo evli kız. Evleri fazla pahalı olduğu için, nişanlımla çıkıp, ailelerimizin yanına gidiyoruz. O sırada, nişanlımın eski kız arkadaşının lafı geçince, nişanlım ortadan kayboluyo. Döndüğünde gözlerinin yeşil olduğunu görüyorum. (Aslında kahverengi) doğaldır, yaşanmışlıklar, vs, ‘Nasılsa beni seviyo’ diyip önemsemiyorum durumu. Bu ne anlama geliyo acaba?
Rüya Bilgesi (1.2m puan)
rüyanın baş kısmı ve orta kısımları aile içim uyum gerektiğini gösteriyor. o yüzden sordum.
Rüyakar (805 puan)
Ama sizin puanınız nasıl sıfıra düştü, neden oldu bu?
Rüya Bilgesi (1.2m puan)
sıfır değil puanım 483000
Rüyakar (805 puan)
Az önce sıfır gözüktü, şu an normal gözüküyo. Şaşırdım bi an.

Yorumunuz

Adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
Spam Koruması:
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya üye olunuz.

1 yorum

+5 oy
Rüya Bilgesi (1.2m puan)
seçti
 
En İyi Yorum
öncelikle bir kalabalık ortam seni rahatsız edecek ve yalnız kalmak isteyeceksin. tuvalete gitmen buna işaret. perdeyi çekmen aile içi bağlarını iyi kurman gerektiğine işaret eder. belki bazı konuları açmak ve konuşmak istemeyeceksin sevdiğinle ev almaya gitmek ve odalar ise evlilik ve karşı tarafı işaret ediyor karşı tarafın muhtemelen bazı sorunları var. ve evlilik sanki biraz uzayacak gibi sevdiğinin gözlerini yeşile dönmesi olumludur geçmişi geride bırakıp sana olumlu yaklaşacak belkide ailesin bile bir yana bırakabilir. tabi geçmişini bilmeden bunu söyledim. zira geçmişine ait bilgim yok belki geçmişinde başkası yokturda.
Rüyakar (805 puan)
Yani ailesi de mi bu duruma karşı, bu rüya size bunu mu düşündürdü? O kadar sorun varken, bi de ailesi mi çıktı :/ Bu arada, rüyada gözleri yeşile dönmedi. Aslında kahverengi gözlü. Rüyada yeşildi. Rüyada aniden kahveden yeşile dönmedi.
Rüya Bilgesi (1.2m puan)
ailenin kendi içinde sorunları olabilir dedim.maddidir belki yada başka bir şey. yeşil göz zaten dönmüş demektir ki bu da olumludur.
Rüyakar (805 puan)
Anlıyorum, çok teşekkür ederim. Size mesaj atamıyorum sanırım. Puan düşüklüğü sebebiyle mi yoksa kabul etmediğiniz için mi?
Rüya Bilgesi (1.2m puan)
çok mesaj geldiğinden, bi satte enfazla iki cevap yazabiliyorum .oyüzden yazışmalar hep aksamaya uğruyor bide site yönetimi mesajdan yorum yapmamı istemiyor.  ama rüyandaki yeşil göz gerçekten hayırlıdır yeşil gözü hep hayr yorarım ben.
Rüya Bilgesi (1.2m puan)
eski erkek arkadaşın olumsuz izler bırakmış ama bu rüyadaki o mu bilmiyorum. yeşil göz onunmu ama yeşil göz hep iyi yorumlanır.
Rüya Bilgesi (1.2m puan)
evi satın alsaydınız bu evliliğin olacağına yorumlanabilirdi. almadığınız için uzayacak dedim.
Rüyakar (805 puan)
Çok teşekkürler. İlginçtir, evden çok, ev sahibinin ilgilendiği mor komodin dikkatimi çekti. Gördüğüm kişi kendisiydi, özellikle son kısımdaki yeşil gözlü halini net hatırlıyorum. Buna eminim. Hatta ‘eski kız arkadaşını mı unutamadı bu süreçte, sorun bu mu’ diye de sık sık düşündüğüm oldu yakın zamanda. Yani her haliyle işler tek kişiye dönüyo.
Rüya Bilgesi (1.2m puan)
Kkomidin genelde sıkıntıdır diğer eşyaların tam aksinedir biri bir sıkıntı çıkarmaya çalışıyor başka biri engelliyor gibi bi durum oluyor o evde
Rüyakar (805 puan)
Tekrar teşekkürler.
Rüya Bilgesi (1.2m puan)
Rica ederim seçtiginiz içinde ben teşekkür ederim

İlgili rüyalar

+3 oy
1 yorum 15 okuma
+8 oy
1 yorum 44 okuma
26 Ağustos 2019 Rüya kategorisinde n.coli Rüyazede (98 puan) yazdı
+9 oy
2 yorum 68 okuma
23 Haziran 2019 Tabir kategorisinde Eyja Rüyakar (1.5k puan) yazdı
+4 oy
2 yorum 31 okuma
+5 oy
2 yorum 38 okuma
+2 oy
1 yorum 14 okuma
2 gün önce Rüya kategorisinde Likya Rüya Bilgesi (165k puan) yazdı
+7 oy
1 yorum 31 okuma
3 Ağustos 2019 İstihare kategorisinde Ela Rüyakar (687 puan) yazdı
+4 oy
1 yorum 28 okuma
30 Nisan 2016 Rüya kategorisinde Arşiv Uzman Yorumcu (23k puan) yazdı
+5 oy
0 yorum 21 okuma
3 Kasım 2019 Tabir kategorisinde Yunus şahin Rüyazede (191 puan) yazdı
Rüyada Rüya Yorumu ve Analizi rüyalarınızın bilimsel ve psikolojik açıdan yorumlanmasını ve islami tabiri için bir ortam sağlar. Rüya yorum ve tabirlerine siz de destek olabilir, bilgilerinizi ve sezgilerinizi rüya görenlerle paylaşabilirsiniz.

Rüya günlüğü olan sitemizde kişiye özel rüya analizi, rüya yorumu ve rüya tabiri hizmetleri verilmektedir. Rüyalarınızı yorumlatmak için kimden yorum istediğinizi rüyanın sonuna veya etiket bölümüne ekleyebilirsiniz.

21.4k rüya

25.7k yorum

16.2k düş-ünce

2.9k üye

99 Aktif
3 Üye ve 96 misafir
Aktif olan üyeler
Bugün : 5888
Dün : 21705
Toplam : 12705665
En Aktif Üyeler
Bu hafta:
  1. mustafaharputi - 786 e
  2. Likya - 140 e
  3. Karga - 24 e
  4. Fearless - 23 e
  5. Rüyazede - 20 e
  6. Zumrud - 19 e
  7. berkayoz - 18 e
Sayfamızı beğenip, takip ediniz.

Rüya tabiri sözlüğü
Rüya yorumu, rüya tabiri, rüya görüşmeciliği ve rüya analizi gibi kişiye özel bölümlerimiz vardır. Rüyada rüya sitemizde üyelerimize özel mesaj, duvar yazıları gibi sistemler mevcuttur. Ayrıca üye olmadan da yorum ve tabir yazabilirsiniz. Uyarı: Rüya ve yorum içeriklerinden sitemiz sorumlu değildir. Buradaki bilgiler sadece size farklı bir bakış açısı sağlar.
...