Rüya yorum sitemize üye olun, düzenli olarak rüyalarınızı yorumlayalım. Eğer bir tek rüya yorumlatmak istiyorsanız konu ile ilgili başlığın altına yazabilirsiniz.
Lütfen rüyanıza yapılan yorumlardan en iyi seçmeyi unutmayın. Puan toplamak için oy verin, yorum yazın.
+12 oy
55 okuma
Rüya kategorisinde Rüyazede (453 puan)
Öncelikle bir yerde karı kocanın yanında işe başlıyorum. Dışarıdan çok mutlu bir çift. Sonra yemek yapıyorum galiba içimdende daha ilk günden ne yemeği diyorum kendi kendime. Sonra yoğunluk filan müşterilerle uğraşıyoruz. Sonra ben arka odaya gidiyorum ahşap bir mekan, patronunun çocuğu galiba masada oturuyor televizyon izliyor su gibi bir şey var onu içiyor. Sonra geri dönerken ön tarafa suriyelileri görüyorum ve burada çalışmaktaan vazgeçiyorum içimden ama daha patronlara söylemedim. Patronun karısı bana diyor ki kocamı dinler misin benimi aldatıyor diye. Dinliyorum adam bir kadınla konuşuyor işte kadına bizim evdeki yerinde diyor kadın buna gülüyor. Bende gidip söylüyorum ablaya kadın üzülüyor ve rüyam böyle bitiyor.


Ondan sonra ben bir tane çocuk ve galiba bir kız hapse atılıyoruz. Nedenini tam hatırlayamıyorum ama çinliler bizi atıyor hapse. Bir yol düşünüken ben silah buluyorum ve bizi çıkartmazsanız kızı öldüreceğimi söylüyorum ağzımdada sigara var galiba. Kızın saçlarını ellerime doluyorum ve silahı ona doğrultup hemen asansöre binip binadan çıkıyoruz. Ondan sonra yanımdaki çocukla kaçmaya başlıyoruz. Bu dur diyor yetişemiyorum, görmüyor musun polisler peşimizde diyorum bir sokakta oturup konuşmaya başlıyoruz. Ben diyorum ki suçumuzu söylemeliyiz eğer yakalanırsak daha kötü olur diyorum, o ben annemi yalnız bırakamam filan diyorum. Oğlum biz zaten suçsuzuz diyorum sadece son yaptığımızı itiraf edersek çıkarız filan ve öyle uyanıyorum.

Yorumunuz

Adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
Spam Koruması:
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya üye olunuz.

4 Yorum

+9 oy
Rüya Bilgesi (1.3m puan)
seçti
 
En İyi Yorum
ikinci rüyan  birtakım insanlarla mücadele vermek zorunda kalacağınız anlamına gelir. hapisten kurtulman veya kaçman  din ve dünyasinda mekruh ve istenmeyen hallerden kurtularak hayra erişmendir. hastalık ve zahmetten kurtulmak olarak tabir edilir. suç itirafı veya suçlu olmadığına kanaat getirmen kafanda vicdanını hem rahatsız eden hemde haklı olduğunu düşündüğün konular olabilir. ama bana göre ikinci rüyan bilinçaltıdır.
bir hatan yada birini kırmaktan dolayı bir üzüntün olabilir.
+9 oy
Rüya Bilgesi (1.3m puan)
birinci rüyan ilişkilerle ilgilidir iş ilişkileri bir iş teklifi alabilirsin yada bir iş bulabilir yada işdeğişikliği gibi veya ortaklık gibi ayrıca toplum ilişkileri ile de ilgilidir. yapacağın bir işte kararsızlılar yaşamana rağmen sonuçta razı olacağına yorumluyorum
+8 oy
Uzman Yorumcu (30.7k puan)
Rüyanız hayırlı olsun kardeşim bu rüyaya göre siz bilinç altında çok fazla stress ve kaygı atmışsınız bu rüyaya göre dinlenmeye ihtiyacımızın olduğunu gosterir
+5 oy
Rüyazede (453 puan)
mustafa abi hayret ediyorum. yani yaşamımla birebir tespitler yapıyorsunuz. abi ağzım açık okuyorum yorumları ama en iyiy yorum seçemiyorum neden acaba.
Rüyazede (453 puan)
daha doğrusu yaşamımla ilgili birebir yorum yapıyorsunuz tespit değil.
Rüya Bilgesi (1.3m puan)
rüyayı olabildiğince detaylandırmaya çalışıyorum hata tabiki olabilir. ama aynı zamanda kafamıda yoruyor bazen öyle rüyalar varki ya bilinçaltı olduğundan emin olduğumdan yada çok karışık olduğundan bilerek yorumlamıyorum.
Rüyazede (453 puan)
emeğiniz için çok teşekkür ediyorum mustafa abicim.
Rüya Bilgesi (1.3m puan)
rica ederim.
Rüyazede (226 puan)
Hocam takdir ediyorum sizi. Yorumlarınız çok tatmin edici
Rüya Bilgesi (1.3m puan)
teşekkür ederimwolverie
Rüyazede (226 puan)
Rica ederim hocam

İlgili rüyalar

+6 oy
1 yorum 37 okuma
21 Ekim 2019 Rüya kategorisinde Ba - De Rüyakar (2.6k puan) yazdı
+5 oy
1 yorum 20 okuma
15 Ocak Rüya kategorisinde Likya Rüya Bilgesi (167k puan) yazdı
+7 oy
1 yorum 24 okuma
2 Temmuz 2019 Rüya kategorisinde Likya Rüya Bilgesi (167k puan) yazdı
+5 oy
1 yorum 18 okuma
19 Haziran 2019 Tabir kategorisinde Emre95 Rüyazede (78 puan) yazdı
+2 oy
1 yorum 13 okuma
5 Şubat Rüya kategorisinde Fearless Karabasan (-121 puan) yazdı
+2 oy
0 yorum 14 okuma
30 Nisan 2016 Rüya kategorisinde Misafir Rüya Yorumcusu (12.5k puan) yazdı
+5 oy
2 yorum 24 okuma
17 Ocak Rüya kategorisinde Adams Rüyazede (47 puan) yazdı
+6 oy
2 yorum 37 okuma
28 Kasım 2019 Rüya kategorisinde Likya Rüya Bilgesi (167k puan) yazdı
+4 oy
2 yorum 40 okuma
25 Temmuz 2019 Rüya kategorisinde Adams Rüyazede (47 puan) yazdı
+6 oy
0 yorum 34 okuma
4 Nisan 2019 Analiz kategorisinde Simge Rüya Kurucu (86.5k puan) yazdı
Rüyada Rüya Yorumu ve Analizi rüyalarınızın bilimsel ve psikolojik açıdan yorumlanmasını ve islami tabiri için bir ortam sağlar. Rüya yorum ve tabirlerine siz de destek olabilir, bilgilerinizi ve sezgilerinizi rüya görenlerle paylaşabilirsiniz.

Rüya günlüğü olan sitemizde kişiye özel rüya analizi, rüya yorumu ve rüya tabiri hizmetleri verilmektedir. Rüyalarınızı yorumlatmak için kimden yorum istediğinizi rüyanın sonuna veya etiket bölümüne ekleyebilirsiniz.

22k rüya

26.7k yorum

16.9k düş-ünce

3.1k üye

101 Aktif
4 Üye ve 97 misafir
Bugün : 15034
Dün : 21542
Toplam : 13414556
En Aktif Üyeler
Bu hafta:
  1. mustafaharputi - 158 e
  2. Karga - 29 e
  3. Likya - 20 e
  4. Rüya Tabircisi - 14 e
  5. Cansuuüu - 12 e
  6. Ay Parçası - 11 e
  7. Mia - 10 e
Sayfamızı beğenip, takip ediniz.

Rüya tabiri sözlüğü
Rüya yorumu, rüya tabiri, rüya görüşmeciliği ve rüya analizi gibi kişiye özel bölümlerimiz vardır. Rüyada rüya sitemizde üyelerimize özel mesaj, duvar yazıları gibi sistemler mevcuttur. Ayrıca üye olmadan da yorum ve tabir yazabilirsiniz. Uyarı: Rüya ve yorum içeriklerinden sitemiz sorumlu değildir. Buradaki bilgiler sadece size farklı bir bakış açısı sağlar.
...