Rüya yorum sitemize üye olun, düzenli olarak rüyalarınızı yorumlayalım. Eğer bir tek rüya yorumlatmak istiyorsanız konu ile ilgili başlığın altına yazabilirsiniz.
Lütfen rüyalarınıza yapılan yorumlardan en iyi seçmeyi unutmayınız. Puan toplamak için oy veriniz, yorum yazınız.
+4 oy
30 okuma
Rüya kategorisinde Rüya Tabircisi (10.1k puan)
ruyamda arife günündeydik.ben evdeydim ev kalabalıktı akrabalardan biri gidip biri geliyordu,bayram hazırlığı yapıyorduk temizlik alış veriş falan yapılmıştı.ben griptim ve halsizdim biraz.erkek kardeşim gelip bana eski erkek arkadaşımın geldiğini ve beni kapıda beklediğini söylüyordu.bende eşofmanlarımı değiştirip gideceğimi söylüyordum.kapıya gittiğimde erkek arkadaşım onu beklettiğim için gitmişti, bende ne kadar sabırsız ve anlayışsız biri sanki iki dakika beklese ölürdü deyip boş veriyordum..bayram sabahı oluyordu ve ben dışarı çıkıp mahallde dolaşmaya başlıyordum.akrabamız olan naciye teyzemi görüyordum evinin önünde kucaklaşıyorduk acelesi olduğunu ve düğüne gideceğini söylüyordu.zaten bayramdan ziyade sanki bi düğün vardı yani hem bayram hemde bi düğün vardı bütün akrabalarım ve ailemdeki teleş ve hazırlık sadece bayram olduğu için değildi.naciye teyzemin kolunun bileğinden kol dirseğine kadar bilezik vardı dikkatimi çeken.sonra ben kimseleri bulamayınca (sanki herkes aynı düğüne gitmişti) eve döneyim diyordum.gerçekte bizim evimiz olmayan ama rüyamda evimiz olan evin sokağına geldiğimde evin kapısının önünde  iki-üç yaşımdaykenki ben vardı ve 10-11 yaşlarımdaki ben de oradaydı ve yanıma geliyordu.ben çok şaşırıyordum bgünkü ben iki-üç yaşlarımdaki ben ve 10-11 yaşlarımdaki ben.. hem şaşkın hemde sevinçliydim.ablam benim iki-üç yaşlarımdaki beni getirip kucağıma veriyordu ben çok seviyordum beni :) tam o esnada benim bulunduğum yerde erkek arkadaşımı annesini ve ablasını görüyordum onlarda bana bakıyordu ve şaşkındılar.bende tanıtıyordum onlara benleri, bu benim iki-üç yaşlarımdaki ben bu da 10-11 yaşlarımdaki ben ve bugünki ben diyordum.çocuk olan ben çok cici çok şık giynmiş ve çok tatlıydılar ama bugünki benin üzerine ne giydiğini göremiyordum.onlar sanki bana bişey yapmışlar ya da bi haksızlık yapmışlar ama benim haberim yokmuş gibi çok utanıyorlardı ve bi pişmnalık hissediyorlardı her üç beni de yani üç seheri de görünce.kucağımdaki iki_üç uaşlarındaki ben kusuyordu ve hem benim hem kendisinin üzerimize değiyordu kusmuğu ama bembeyazdı ve temizdi kusmuğu.
yapacağınız yorum için ve emeğiniz ve zaman ayırdığınız için teşekkür edrim. çok doğru ve yerinde yorumlar yaptığınız için de ayrıca teşekkür edrim size :)

Yorumunuz

Adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
Spam Koruması:
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya üye olunuz.

1 yorum

+3 oy
Lusid Rüyacı (72.9k puan)
seçti
 
En İyi Yorum
Erkek arkadaşının seni beklememesi ya da daha ısrarcı olmaması seni hayal kırıklığına uğratmış, her rüyanda bir kere bu konu tekrar ediyor, bence o konuyu biraz ele almalısın, gerçekten o suçlu mu bu konuda? Yoksa senin sebep olduğun bazı şeyler mi var?

Yeni bir başlangıç, senin için bayram gibi gelecek bir işin arifesindesin ve bu sana bolluk ve zenginlik vadediyor. Geçmişindeki Seherler'le birlikte, yani hepinizi birleştiren yeni bir kişilik haline geliyorsun, ki aslında bundan daha büyük zenginlik de olmaz :)

İlgili rüyalar

+1 oy
0 yorum 21 okuma
13 Nisan 2017 Tabir kategorisinde Rüya Tabircisi Uzman Yorumcu (22.9k puan) yazdı
+1 oy
0 yorum 13 okuma
13 Nisan 2017 Tabir kategorisinde Rüya Tabircisi Uzman Yorumcu (22.9k puan) yazdı
+4 oy
0 yorum 10 okuma
25 Ekim Rüya kategorisinde Nisa Karabasan (-25 puan) yazdı
+3 oy
0 yorum 9 okuma
24 Ekim Rüya kategorisinde Beyzanurercel236373 Rüyazede (60 puan) yazdı
+6 oy
1 yorum 16 okuma
9 Ekim Rüya kategorisinde azelim Rüyazede (70 puan) yazdı
+8 oy
1 yorum 23 okuma
15 Haziran 2017 Rüya kategorisinde misafir yazdı
+1 oy
0 yorum 18 okuma
13 Nisan 2017 Tabir kategorisinde Rüya Tabircisi Uzman Yorumcu (22.9k puan) yazdı
+6 oy
1 yorum 44 okuma
30 Nisan 2016 Rüya kategorisinde Arşiv Rüya Tabircisi (10.1k puan) yazdı
+5 oy
1 yorum 49 okuma
30 Nisan 2016 Rüya kategorisinde Arşiv Rüya Tabircisi (10.1k puan) yazdı
Rüyada Rüya Yorumu ve Analizi rüyalarınızın bilimsel ve psikolojik açıdan yorumlanmasını ve islami tabiri için bir ortam sağlar. Rüya yorum ve tabirlerine siz de destek olabilir, bilgilerinizi ve sezgilerinizi rüya görenlerle paylaşabilirsiniz.

Rüya günlüğü olan sitemizde kişiye özel rüya analizi, rüya yorumu ve rüya tabiri hizmetleri verilmektedir. Rüyalarınızı yorumlatmak için kimden yorum istediğinizi rüyanın sonuna veya etiket bölümüne ekleyebilirsiniz.

20.3k rüya

20.9k yorum

12.3k düş-ünce

2.4k üye

67 Aktif
5 Üye ve 62 misafir
Bugün : 16156
Dün : 19605
Toplam : 11225097
En Aktif Üyeler
Bu hafta:
  1. mustafaharputi - 770 e
  2. kuzgun - 33 e
  3. Karga - 32 e
  4. Yaren1989 - 22 e
  5. Likya - 20 e
  6. Rüya Tabircisi - 19 e
  7. Merve3434 - 18 e
Sayfamızı beğenip, takip ediniz.

Rüya tabiri sözlüğü
Rüya yorumu, rüya tabiri, rüya görüşmeciliği ve rüya analizi gibi kişiye özel bölümlerimiz vardır. Rüyada rüya sitemizde üyelerimize özel mesaj, duvar yazıları gibi sistemler mevcuttur. Ayrıca üye olmadan da yorum ve tabir yazabilirsiniz. Uyarı: Rüya ve yorum içeriklerinden sitemiz sorumlu değildir. Buradaki bilgiler sadece size farklı bir bakış açısı sağlar.
...