rüyamı yorumlatmak istiyorum

10 beğenilme 3 beğenilmeme
15,500 okuma
30 Nisan 2016 Rüya kategorisinde Arşiv Rüya Görüşmecisi (35,139 puan) yazdı
Rüyanızı yorumlatmak çok kolay, üye olmanıza gerek yok, sadece rüyanızı yazın ve gelip kontrol edin.

http://www.ruyadaruya.com/ruya-yaz?cat=1

Hayır olsun rüyanız...
16 Şubat skunet düş-ünceledi
rüyamda hazreti muahammedin bana senin ölüleri görebilmen için tabiin zamanının gelmesi lazım dedi ablamda yanımızdaydı ablam sordum tabiin zamanı ne xaman diye ablam bana rüyamda yaz dedi yanı yaz gelince dedi ve efendimizin yüzü endişeliydi
15 Nisan misafir düş-ünceledi
merhaba
benim rüyamda sınıf arkadaşlarımın yarısı ve sınıf öğretmenimiz vardı ıssız biryerdi.herkes bacağından vurulmuş ve hepsinin bacakları kanlıydı sınıf öğretmeni ayaktaydı bizi kaldırmaya çalışıyordu osırada ben sürüne sürüne gitmeye çalışıyordum ve tam sırada uyandım.
9 Temmuz buket düş-ünceledi
merhaba ben buket 16 yasındayım ve bu gece rüyamda bir sey gördüm. rüyamda bir köy yolu gibi  birseydeyim sabahtı  ama ev falan yok ben kaybolmusum bir yere gitmek için insan arıyorum soru sormak için biraz yola doğru ilerlediğimde mezarlıklar karsıma çıktı ve ben mezarlıklardan küçükken çok korkardım neyse biraz daha ileliyorum insan falan arıyorum ve 50 metre ileride bir insan görüyorum yerde oturmus ve ilerliyorum insanın canlı ve ak sakallı tanımadığım bir dede görüyorum ve diyorum ki aa dede sana birsey soracağım ama o benim soruma cevap vermiyor dedeye net bir sekilde baktığımda yerde uzanmıs bir vaziyette kendi üzerine toprak atıyor hızlıca kendini canlıyken gömmeye çalısıyor bende çok korkuyorum oradan kaçıyorum. cevaplarsanız sevinirim :)
17 Eylül misafir düş-ünceledi
rüyamda ben evimdeydim bi yakınım bizde kalmıştı sonra o gece uyandı ve rüyasında trafik kazasıyla babaannemin öldüğünü gördüğünü söyledi sonra birisini daha ayırmıştım öldü diye ama kim hatıralmıyorum dedi sonra ben korku dolu bir şekilde uyandım cevaplarsanız sevinirimm:)
29 Eylül Bilinmez düş-ünceledi
(hayır olsun sabah niyetine)
Apartmanımıza zar zor girmiştim
Zaten kapıyı görmeden önce yangın merdiveninden çıkmayı düşünüyordum ama tehlikeli geldi ve kardeşimle apartman kapısından girmeye karar verdik  kapı hapishane kapısı gibi olmuş ve zillere ulaşmak zordu o hapis kapısı tarzındaki kapı açıkmış içeri girdim eve uzun zamandır gelmemiş gibiydim bir ikikere 3yanlış zile bastım benimle aynı zamanda içeri giren kapalı bir kadın vardı orta yaşlarda
Basamakları çıkarken kardeşim bölme yapıyordu kadın ona karıştı bölme neden yapıyorsun kalanı bulsan ne olur VS bende karşılık olarak yaradığı şeyleri söyledim bu esnada kadının burnunda sarı bir kelebek vardı bir şey söylemedim çünkü hastalık olduğunu düşündüm kadın merdiven kısmındaydı sağ tarafta daire kapısı vardı kadının burnundaki kelebeğin aynısı o kapıda yapışkan olarak duruyordu ikisinede bakmıştım

31 Yorum

2 beğenilme 1 beğenilmeme
18 Haziran 2016 İnci yorumladı
Ben annemi 2 hafta önce kaybettim ve ona küsmüştüm çok dr götür dediği için götürüyordum dr normal önemli birşeyi yok diyordu en son abimle götürdük ve dr hastalık hastalık hastası olmuş teyze dedi gece 2 30 evime geçtim annemi abim eve bıraktı ve çocuğum yanımdaydı ve abim dr sonra onu eve buraktıktan 5 dk sonra beni tekrar aradı ve dr götürdü dedi ve bende anne yapma yeter şimdi geldik dedim ve küstüm telini açmadım anneler gününde aradım konuştum fakat aradan çok geçmedi annem ablama gitti niğdeye ve tekrar hastane götür beni demiş ablam götürmüş eve gelmiş ve annem  uyumak iştemiş ve cuma günü öğleden sonra uykuda vefat etmiş ve ben apar topar gittim aldık abimle getirdik ctesi annemi defnettik otesi ramazanın ilk günüydü evinin önünde toplu iftar verdik haftası cuma günü benim evimin önünde toplu iftar verdik ve annem ben aramadım diye sütüm haram demiş ölürsem haber vermeyin demiş yani ki ilk ben gittim ve annem hangi evladına kızsa helal etmezdi ama bu sefer beni mahvetti çok üzgünüm ve ölümünün 12 günü rüyamda gördüm ve defnedilmeden önceki kıyafetleri vardı ki annemi ben yıkadım annem tabuttaydı ve annemi bize teslim etmişler gibiydi ben annemin tabutana gidince blr baktım annem canlı fakat etraf anlamsın diye sustum ve gemen annemi aldım anne nasıl kaçtın diyorum hani ölümden annemde iki kişi vardı onlar kaçtı benide kurtardılar dedi bende tamam anne merak etme dedim sonra binanın etrafını pollsler polis köpekleri sardı ve annem korku aldım annemi üst kata çıktım ve bir adam vardı siyah takımlı anahtarıyla kapıyı açmaya çalısırken kapalı navi çiçekli baş örtülü ve kıyafetli kadın çıktı ve bende yardım iştedim balkondan aşagı vaktım polisler oradaydı annemin kıyafeti değişmişti krem rengi mnden düğmeli dize kadar buluz ayagında bol bir pantolon takım ce sonrası annem vana arkadan sarıldı beni bırakma kızım dedi bende elimi sırtına uzattın merak etme seni bırakmam dedi ve ertesin günlü rüyamda sadece annem kanepede oturuyordu güzel renkli baş örtülü faka yüzü soluktu ben anne sütünü vana haram etmişsin dedim oda başını sallayın benim 8 çocuğumada sütüm helal dedim öptüm sarıldım sonra uyandım bunlar ne anlama geliyor yardım edin kafayı yiyicem allah rızası için
15 Nisan Rüya kategorisinde misafir yazdı annemin büyük ölümü
2 beğenilme 0 beğenilmeme
27 Temmuz 2016 tugba yorumladı
merhabalar,
rüyada ablamla yürürken araba ablamın üzerinden geçiyor ve sonra geri gidiyor ablam hamile kendisi iyi durumda fakat kan görüyorum nasıl oluyosa yere baktığımda cenin yerde kan içinde duruyor ablam ben iyiyim bebek iyi bişey olmadı diyor ama ben yerde görüyorum tamda herşeyi olmuş elleri ayakları diyorum ve çok üzülüyorum. (ablam gerçekten hamile ) yorumunu çok merak ediyorum. teşkkürler
27 Temmuz 2016 xenix Uzman Yorumcu (25,219 puan) düş-ünceledi
Rüyanı ayrı bir başlık olarak yazsana
1 beğenilme 0 beğenilmeme
12 Kasım 2016 ela yorumladı
rüyamda avucuma sığacak küçüklükte bebeği doğurduğumu ve evlilik dışı bir bebek olduğunu okula gitiğimde onu kazağımın altına koyup sakladığımı gördüm ve bu bebeğin hiçbir şekilde tepki vermediğini arkadaşlarımın bebeğin kazağımın altında olduğunu söyledikleri zaman yalanladığımı gördüm bu ne anlama geliyor
1 beğenilme 0 beğenilmeme
27 Aralık 2016 misafir yorumladı
Mrb rüyamda bir kafeste serçe kuşlari var onları çekinerek seviyorum sonra annem birinin  ağzını açiyor köpeğe dönüşüyor kafesin içinde lütfen yorumlarınızı bekliyorum
1 beğenilme 0 beğenilmeme
9 Ocak 2017 Deniz Aslan yorumladı
Rüyamda teyzemi gördüm ancak normalde bakımlı düzgün giyinen bir kişi olmasına rağmen , eşofman altı vs giymişti. Daha sonra teyzem bir yere gidip geliyor ve üstünde turuncu püsküllü parlak bir hırka görüyorum
Ve bir diğer rüyam da da sevdiğim bir hocamla kitaptan satır satır inceleme yapıyoruz ve ben hocama en son "hocam yok işte" diyerek söyleniyorum
Yorumlar mısınız?
1 beğenilme 0 beğenilmeme
23 Şubat 2017 bird yorumladı
Ben ve birsürü kişi Kemal Kılıçtaroğlu'nun arabasındayız. Herkes bi suskun sanki büyük bi olay olmus da biz de kacıyomusuz gibi. Ben Kemal Kılıçtaroğlu'nun kızı ile yan yanayım ama sevgili gibiyiz. Yakınız birbirimize. Birden bir itfaiye arabası kavşaktan dönüyor bize doğru ve bizde duruyoruz geçsin diye. O anda bir bakıyoruz ki koskoca bir binanın tepesinde yangın var. Bina yavas yavas yıkılıyo üstten. Biz arabayla düşen parçaların arasından kaçıyoruz. Birden bir müstakil eve denk geliyoruz. Evin bahçesinde insanlar bir koyunu bağlamışlar ve 4 taraftan asılıyolar. Sanki + işareti gibi ortada koyun var. bi tarafta bir adam diğer tarafta kadın diğer tarafta 2 çocuk ve diğer tarafta yaşlı kadın ve adam. Sadece baplamış bekliyolar ve yüzleri gülüyo. Bizim arabadan birisi "koyunu devirmeye calısıyolar" diyo ama onların sanki öyle bir niyeti yok gibi.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
25 Şubat 2017 GÖKÇENUR yorumladı
MERHABA BEN 4 AY ÖNCE NİŞANLANDIM RÜYAMDA ABLAM İLE BİZİM EVİN KORİDORUNDAYIZ ABLAM SANDALYEDE OTURUYOR BEN DE KARŞISIN DA AYAKATAYIM ABLAM YÜZÜĞÜME BAKARAK ÇOK KÖTÜ ÇOK KÖTÜ DİYOR DAHA SONRA YÜZÜĞÜMÜ ALIYOR BAKMAYA BAŞLIYOR BAKARKEN YÜZÜ ÇOK KÖTÜ ŞEKLE GİRİYOR SONRA BİRDEN BAĞIRARAK KELİMEYİ ŞAHADET GETİRMEYE BAŞLIYOR O SIRADA EVİN KAPISI AÇILIYOR BEN KAPIDAN ÇIKIP KARŞI KOMŞUNUN KAPISINI ÇALIYORUM O SIRADA KAPI TEKRAR KAPANIYOR BEN DIŞARIDA KALIYORUM KAPIYA VURUYORUM ABLA AÇ DİYE AÇMIYOR ORADA UYANDIM

YORUMUNUZU BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER
1 beğenilme 0 beğenilmeme
17 Nisan 2017 Ag yorumladı
Merhaba. Rüyamda sevgilim ve sanırım yanımızda birisi daha var tanıdık dışarıda oturuyrz oyun oynuyoruz. Sevgilimin bi aile dostu var onun kızını görüyoruz ve sonra o kız üzerini değiştirip yoldan geçiyo baya bi açık kıyafet giyip alt olarak sevgilim ona baktıgını ve baya şaşırmış şekilde baktıgını görüyorum ve tartışmaya başlıyoruz. Ağlıyorum çok fena birbirimize kötü sözler söylüyorz bana senin üzerindekiler kötü diyo ve beni daha çok üzüyo sonra o kız geliyo ve sevgilime hayatım diyip yanına yatıyo kafasını göğsüne koyuyo ben hıçkıra ağlamaya başlıyorum.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
1 Mayıs 2017 Melek yorumladı
Annem rüyasında erkek arkadaşımın bana aldığı gümüş yüzüğün parmağımda taşı düşmüş bi şekilde görmüş. Sizce anlamı nedir?
1 Mayıs 2017 Simge Lusid Rüyacı (95,758 puan) düş-ünceledi
Erkek arkadaşınızın bir eksiğini görüyor anneniz.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
25 Haziran 2017 misafir yorumladı
Daha önceki sevgilimi rüyamda gördüm yaklaşık 3 yıldır birlikteliğimiz olmuştu. Rüyamda karne günündeydik ve şuan birlikte olduğum sevgilimin yanında oturuyordum. yüzü aynı eski sevgilime benziyodu ve bunun için ona yaklaşmak istemiyodum bile. Acele acele evden gelmiştim ikizimle ve yanımda hiçbir eşyam yoktu hepsini unutmuştum. Diğer kız arkadaşlarım dışarı yemek yemeğe çıkıcaklardı. Biz sınıftaydık ve eşyalarımı unuttuğumu söyledim. İkizim bana evin yedek anahtarını verip eve gidip eşyalarımı alıp sonra onların yanıma gelmemi söyledi. Ben hala sevgilim gibi olan ama sevgilime benzemeyen adamın yanındaydım. Ve sonra gelirim dedim. sevgilimle yalnız kaldığımda duvar kenarına oturduk ve beni dilini çıkararak öpmek istedi ben korktum ve kafamı çektim sınıf sanki bi eve benziyodu kapısından girmeden önce annemin sesini duydum annem daha önce geliceğini söylemişti.başımı çekerken sesi duyar duymaz annem geliyo gitmem lazım diyerek kapıya hızlıca koştum anneme eve gideceğimi söyledim. Sonra geri dönüp sevgilimin ordan anahtarı aldım ve yüzüne bakarak dedim ki sen sezer (şuanki sevgilimin adı) değilsin beni kandırmaya çalışıyosun. Ve çıktım rüyanın devamında müdür yardımcısının bahçesi devasa bir kütüpaneydi ve ben bu bölüme tepeden bakıyodum sanki annem selamlaşırken üç görevlinin kitapları dizmeye çalıştığını gördüm. Yaklaşık 100 metre boyunda dikdörtgen prizma bi kütüphaneydi. Yüksekten baktığım için düşmekten korkuyordum o kadar yüksekti ki... 30 metre yüksekliğinde devasa tabureler vardı görevliler küçük bir insan boyutunda olup bu sandalyeleri, üzerine çıkıp kitap yerleştirmek için kullanıyorlardı. Müdür yardımcısı balkonunundan diğer kenara giden rafa doğru yürüdü  ve düşecekmiş gibi çok korkmuş olan görevli bağırdı...

Benim için rüyamın en hatırladığım ve en önemli kısmı bu. rüyamda bu sevgili kısmından çok korktum sanki onu öpseydim şuanki sevgilimi aldatmış gibi hissedeceğimi fark ettim . Kötü bir rüyaydı .
0 beğenilme 0 beğenilmeme
16 Temmuz 2017 Sır Rüyazede (182 puan) yorumladı
Rüyamda sarı beyaz ve siyah beyaz iki kedi var. Sarılı olanın cinsiyeti kız siyahlı olanın ise erkek. İkisi de bizim evde ama ev içinde hiç gözükmüyorlar. Ben sadece orada olduklarını biliyorum. Ev dışındayken bazen belirip konuşuyorlar veya şekil değiştirebiliyorlar. Beni sürekli izliyorlar ama  aynı zamanda koruyorlar. Ben görmediğim bir şeyin beni sürekli izlemesinden korkuyorum ama ne dersem diyim onlar gitmiyor hep izliyorlar. İlk gördüğümde üstüne düşmedim saçma diye ama hiç düşünmediğim halde bu rüyayı 3. defa görüyorum. Ne anlama geliyor lütfen yorumlar mısınız ?
0 beğenilme 0 beğenilmeme
5 Ağustos 2017 misafir yorumladı
annem teyzem kuzenimle merdiveni olan damında yaşlı bir kadın oturan eve kız istemeye gidiyorduk. daha sonra eski erkek arkadaşımın yanımda oturduğunu konuştuğunu görüyordum. kız arkadasaım yanıma gelip bu eski erkek arkadaşımın çok konuştuğunu söyledi onun ceza evine girdiğini görüyordum dışarda oturduğum halde içeriyi görüyordum. hapishane içinde kamerayla çekim vardı küs olduğum kızı görüyordum ona çok güzel olduğunu söylüyorlardı bende kıskanıyordum yüzü aydınlıktı. ve büyük bir bina görüyordum pizza kulesi gibi eğri ama aydınlıktı oturduğum yer karanlıktı o binanın ışığıyla aydınlanıyordu etraf
0 beğenilme 0 beğenilmeme
31 Ağustos 2017 SHİNSEGİ yorumladı
Rüyamda eski sevgilimi gördüm. Normalde ondan nefret ettiğim halde rüyamda sevgiliydik ve arkadaşlarım çok yakıştığımızı söylüyordu. Onun hal ve hareketleri ve tipi olduğundan farlıydı. Benim onun olmasını istediğim gibi davranıyordu. Ben çok mutluydum el ele geziyorduk. Ta ki anneme yakalanana kadar. Annem bizi görünce çok sinirlendi ve ben sevgilimi saklamaya çalıştım. Sonra onu kovdu. O da masum masum gitti. (aslında yılandır yılan). Ben de onun peşinden gittim. Çok üzgündü. Lütfen yorumlayın. Şimdiden teşekkürler.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
17 Ekim 2017 Seda yorumladı
17 yaşındayım ögrenciyim. Evde pencerede çekirge kuş ve kedi besliyordum. Beni seviyorlardı bende onları ve yemek veriyodum hep onlara. Sonra bir eğlence yeri vardı yanımda yengemle gidiyorduk. Sonra ben içki içmek istedim. Mağazalara göz attım mağazalar kapalıydı bir mağaza kalmıştı içerde bir adam ve bir kadın vardı. Ben onlara bugün yılbaşı bana bir bardak içki verseniz nolur sanki ilk kez denicem diyordum. Adamı ikna etmiştim sonunda sonra beni yüksek uzun bir merdivenlere yöneltti ikimizde çıkmaya başladık merdivenleri elini tuttum o elimi okşuyordu bende etkilenmiştim onun elini sıkıca tutuyor ve oksuyordum acayip derecede aşık olmuştum sonra bana burası Hadis'in yeri dedi aklıma Hades geldi sonra herkes çalmaya çalıştı bu en üst kattaki yeri ve eşyaları burası çok değerli fazlası ile ama ben izin vermedim dedi. Sonunda cıkmıştık merdiveni  biraz bekledim bana içki getirmesini sonra iki tane bardak dolusu içki getirdi ben tadına baktım normaldi sevmiştim sonra adamım kucağına oturdum ondan baya hoşlanmaya baslamistim biraz rahatsiz olmus gibiydi yanıma otursana demişti bende olsun ben böyle iyiyim demiştim. Sonra ben adama bu içki değil dedim beni kandırdın falan oda evet dedi bir baktım adam benim babammış megersem beni kandırmış içki degil soguk çay vermişti bana bende baya utanmistim sonra seninle asla konusmayacagim falan dedim babama kalbim cok kirilmisti sonuçta duygularımla oynamıştı başka bir adama bürünerek.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
6 Aralık 2017 İLKER T. yorumladı
YAVRU FARE VARDI YERDEYDİ BEN ÖLÜ SANDIM ÜSTÜME ZIPLADI BİDE BÜYÜK FARE VARDI
0 beğenilme 0 beğenilmeme
8 Aralık 2017 Fk yorumladı
Eski erkek arkadaşım la aramız bozuldu iki ay olcak. Rüyam da ben karanlıkta yürüyorum çay bahçesi önünden geçiyorum oda oradaymış. Bağıra bağıra arkadaşına diyor ki tam birini istemiştim hayatıma istediğim gibi diyor Yıldırım gibi düştü hayatıma diyor geldi falan diyor ama onun yüzünden onu bıraktım diyor bana dair
0 beğenilme 0 beğenilmeme
15 Aralık 2017 Gülşah yorumladı
Merhabalar. Ben 22 yaşında evli bir kadınım. Dün gece ilginç zannettigim bir rüya gördüm ve gercekten cok merak ediyorum anlamını. Şöyle anlatayım. Evimde otururken bi anda şiddeti az bir şekilde deprem başlıyor. Ben depremden çok korkarım. Depremin şiddeti ben artmaz diye düşünürken bir anda artıyor ve ben hemen evden koşarak çıkıp eşimi buluyorum. İnsanlar sahile toplamış. Herkes perişan binalar yıkılmış ben ise eşimi ararken bir yandanda çay içiyorum. Eşimi buluyorum ve bir binaya giriyoruz esyalarimizi almak icin sanirim. bir anda gökten ışıklar iniyor. Çok parlak beyaz ışıklar dünyaya düşüyor patlama sesleri duyuyorum. Ve süra olduğuna inandığım yüksek bir ses daha duyuyorum. Korkuyorum ve eşime sarılıyorum. Hemen o binadan çıkıyoruz ve bir Köprüde 2 kadın görüyorum. O köprüden geçiyorum ve arkamı döndüğümde eşimin geçmesine izin vermediklerini görüyorum. Burdan sadece iyi insanlar geciyor ya da saf günahsız bu tabirlerde birşeyler söylüyorlar eşime. Ama ben onu bırakıp gidemiyorum ve gitmek istemiyorum. Dönüyorum onla. Kadınlar bana giderken 12 olmadan burdan gecmelisin yoksa çok geç olabilir diyolar. Ben onlara hep kocamdan bi bebeğim olsun istemiştim bu olmadan ondan ayrılamam diyorum. Git ve elini çabuk tut hamile kalacaksın diyolar bana. Bu arada gercektede ben cocuk istiyorum ama eşim istemiyor. Daha erken olduğunu söylüyor. Herneyse biz gidiyoruz ve çocuk için atılım yapıyoruz aynı binada. Sonra ben gitmek için yola çıkıyoruz ve saatin 12yi geçtiğini görüyoruz. Gec kaldım diye dolaşıp yürüyüp duruyoruz. Sonra o kadınları görüyorum Köprüde. Geç kaldın ama senin geçmene izin vereceğiz diyolar. Hamile kaldım mı diye soruyorum ve evet diyolar. Karnım hızlıca büyümeye başlıyor ve sonra uyaniyorum. Anlamını ne ifade ettiğini çok merak ediyorum. Lütfen yardımcı olun. Şimdiden teşekkür ederim..
0 beğenilme 0 beğenilmeme
31 Aralık 2017 misafir yorumladı
ruyamda bir okulun bahcesine benzer biyerde kalabalik bir toplulugun arasindayim bana  sanirim burda calisiyorum ve isimdende menunum ama surekli pisikopat insanlar kavga eden insanlar oluyor burada bana dusman olan birini hatirliyorum surekli kuyumu kazmya calisan birini   ayni zamanda bulundugumuz yerde bi arkadasimin kopegi var oncesinde hicbir sikinti yokken bir anda beni tanimiyomus gibi bana saldirmak icin atak yapio beyaz renkte pitbula benzer bi kopek sonrasinda kosarak kaciyorum bahce duvarinin kenarinda duran agacin ortalarina kaadar tirmaniyorum. fakat kopek beni isirmak icin haddinden fazka sircriyor bende herseferinde kafsina vuruyorum yere dusuyor bunu defalarca yapinca agacin yanindki bahce duvarina dogru geciyorum  yanima birisi gelio diyorum beni taniyodu neden saldiriyorki bana  oda bana sence neden diyor nedenini bilmiyorum sonrasinda kopegin sahibi arkadasim duvarin assagisinaa geliyor buyuk bi isporta el arabasiyla konusuyoruz biraz  o isi birakmis oluyorum istememe ragmen  tabi. sonra bi adam geliyor bahcenin disindan sanki isci topluyor sen sen sen diyerek benimle birlikte bikac kisiyi alip is gotturuyor bir arabadayiz dusunuyorum belki cok kolay bi istir cabuk bitiririz diye. en son tarla gibi biyere geliyoruz burda sanki  kurbanlik koyunlar var isimiz buy sanirim diye dusunuyorum adam koyunlari farkli bi sekilde kesiyor agizlarina bicagi dayayip dillerin arkadsina dogru kaydiriyor ve koyunlar sirt ustu yatiyor bi sure gectikten sonra adam bana uzaktan buyuk bi et parcasi gosteiyor bende yeriz acim diorum sonra ekmak varmi diye soruyorum yok diyor birazini ayirirmisiniz anneme goturmek istiyorum diorum tamam olur diyor eti yemiyorum ama sonrasinida hatirlamiyorum
0 beğenilme 0 beğenilmeme
31 Aralık 2017 fikobbn yorumladı
fiko ben ruyamda bir okulun bahcesine benzer biyerde kalabalik bir toplulugun arasindayim bana  sanirim burda calisiyorum ve isimdende menunum ama surekli pisikopat insanlar kavga eden insanlar oluyor burada bana dusman olan birini hatirliyorum surekli kuyumu kazmya calisan birini   ayni zamanda bulundugumuz yerde bi arkadasimin kopegi var oncesinde hicbir sikinti yokken bir anda beni tanimiyomus gibi bana saldirmak icin atak yapio beyaz renkte pitbula benzer bi kopek sonrasinda kosarak kaciyorum bahce duvarinin kenarinda duran agacin ortalarina kaadar tirmaniyorum. fakat kopek beni isirmak icin haddinden fazka sircriyor bende herseferinde kafsina vuruyorum yere dusuyor bunu defalarca yapinca agacin yanindki bahce duvarina dogru geciyorum  yanima birisi gelio diyorum beni taniyodu neden saldiriyorki bana  oda bana sence neden diyor nedenini bilmiyorum sonrasinda kopegin sahibi arkadasim duvarin assagisinaa geliyor buyuk bi isporta el arabasiyla konusuyoruz biraz  o isi birakmis oluyorum istememe ragmen  tabi. sonra bi adam geliyor bahcenin disindan sanki isci topluyor sen sen sen diyerek benimle birlikte bikac kisiyi alip is gotturuyor bir arabadayiz dusunuyorum belki cok kolay bi istir cabuk bitiririz diye. en son tarla gibi biyere geliyoruz burda sanki  kurbanlik koyunlar var isimiz buy sanirim diye dusunuyorum adam koyunlari farkli bi sekilde kesiyor agizlarina bicagi dayayip dillerin arkadsina dogru kaydiriyor ve koyunlar sirt ustu yatiyor bi sure gectikten sonra adam bana uzaktan buyuk bi et parcasi gosteiyor bende yeriz acim diorum sonra ekmak varmi diye soruyorum yok diyor birazini ayirirmisiniz anneme goturmek istiyorum diorum tamam olur diyor eti yemiyorum ama sonrasinida hatirlamiyorum
0 beğenilme 0 beğenilmeme
21 Şubat Gzl yorumladı
Selam Aleyküm. Rüyamda tanımadığım birinin evindeydim ve temizlik yapıyorlardı gördüm ki ayağımın altı siyah sis olmuş ben de düşünüyorum ki oradan geçince evi kirleteceğim. Bu rüyanın anlamı ne??
0 beğenilme 0 beğenilmeme
11 Mart Sa.bus.ra yorumladı
Rüyamda eşim oğlum ben derede oynuyoruz tabi rüyamda deniz olarak geçiyor suyun rengi oldukça fazla pis kenarda iguana görüyorum ve bu şu çok pis temizlensin diyorum suyu temizlemek için boşaltıyorlar içinden bir koli sarı yumurta çıkıyor ve şu varken benim basmam ile çatlamış bazıları ve iki adet büyük cansız siyah balık çıkıyor rüyamda onlara Pirana diyoruz biri balıklardan birini alıp öteye suyun içine atıyor bu zararsız bişey yapmaz diyo bende balık biz şifa oynarken versin diye büyük tahta koyuyorum balığı suyun içine atan kişi diğer balık zarar verir onu öldürün diyor baligin kocaman tek boynuzlu var bana silah veriyorlar bende iki el ateş ediyorum balık kanlar içinde kalıyor balığı alıp atıyorlar
0 beğenilme 0 beğenilmeme
13 Nisan misafir yorumladı
Selamınaleyküm eşim normal de çalışıyor ve 3 bayan var çalıştığı yerde ben rüyamda onların oraya erkek eleman alcaklarını öğreniyorum ve uyarılarda bulunuyorum ve benim bi arkadaşımı alıyor işe patronları gidip çoçugada uyarılar veriyorum ordaki çalışanlar kızlarada iş dışında muhattap olmamaları hakkında uyarı veriyorum akşam oluyor hanımımla beraber çalışan bir kızı ve işe yeni giren çoçugu 3 nü sokak ortasında oturmuşlar sohbet ederken yakalıyorum çoçuk hic agzını acmıyor ben kızıp bağırıyorum orda uyanıyorum
0 beğenilme 0 beğenilmeme
29 Haziran Z yorumladı
Rüyamda arkadaşlarımla masada oturuyordum. Arkadaşlarımın biri sanaldan olan fakat yüzünü telefondan birçok kez gördüğüm biri. Diğeri ise kuzenim.Önümde bir kitap açık ve tepemde; sıra sıra, ikişer ikişer, küçük renkli periler uçuyor ve ben onları durdurup konuşmaya çalışıyorum.Ve bana sırlarını veriyorlar. En son bir tanesine tam ‘naber’ dediğimi hatırlıyorum. Ve bana hemen sırrını verip gideceğini yoksa Güneş’in geleceğini söylüyor, gidiyor... burada bitti
0 beğenilme 0 beğenilmeme
26 Temmuz Yavuz yorumladı
Merhaba ben yavuz ruyamda bir dagin tepesindeyim. Yer olarak neresi oldugunu bilmedigim bir yer. Dagin tepesinde durup asagi bakiyorum. Nedenini bilmeden kendimi asagi birakiyorum. Korkusuzca cesur sanki bana hicbirsey olmayacagini bilerek ve iniyorum derken cok gecmeden uyaniyorum. Simdiden tesekkürler
0 beğenilme 0 beğenilmeme
3 Ağustos Burak yorumladı
Mevlut vardi abime yardim ediyodum 2 tane kiz arkadasim geldi tanimadigim tanistik onlarla ve biri beni opmeye basladi ve zevk duydum iliski yasamak icin lavoboya goturdum komutanlarim yakaladi 15 gun askerligimi uzatti bende uzatirsaniz uzatin dedim . Ilgileriniz icin tesekkur ederim
0 beğenilme 0 beğenilmeme
25 Ağustos emine yorumladı
kırmızı çok gösterişli bir makam aracı ile arazide müşteri ziyaretine gitmişim v benim için ziraat bankası müdürü gelmiş deniyor
0 beğenilme 0 beğenilmeme
11 Eylül Başak keskin yorumladı
Ben BAŞAK 11 yaşındayım rüyamda Hertaraf bembeyaz bir oda dadayım serin bi oda ve beyaz bir masa, sofra masanın etrafında biz oturuyoruz masa dikdortgen bu arada kocaman masa ve etrafın fazladan sandalyeler var biz sandalyede oturuyoruz biz derken annem ablam ben annem başörtülüve başörtüsüde beyazmıs annem çatalıyla nazikçe yemek yiyor bende ona bakıyorum ama çok sessiz kimse konuşmuyor sonra bişi oluyor ve anneme anne diye rüyamı anlatmaya başlıyorumki daha başlamadan susuyorum çünkü bakıyorum heryer sesiz ve beyaz hala rüyada olduğumu fark ediyorum ve sonra babam ve dedem beni uyandırıyoruz bu aeada bugün yani rüyamı gördüğüm gün dedemlerde köyde kaldık  nealaka neyse yorumlarınızı bekliyorum..
0 beğenilme 0 beğenilmeme
20 Eylül misafir yorumladı
2 Aralık 2017 de yazdığım rüyanın yorumu hala yapılmadı.. Gerçekten çok kolaymış, bir beklentiniz yoksa..
0 beğenilme 0 beğenilmeme
25 Eylül 13579 yorumladı
Rüyamda abim ölmüş ve ben sonradan öğrenmiştim mezarında öğreniyorum ve hüngür hüngür ağlıyorum o sırada uyanıyorum ben neye işarettir merak ettim
0 beğenilme 0 beğenilmeme
10 Ekim misafir yorumladı
Merhaba,

Rüyamda; dedemlerin bahçesinde 5-6 tane büyüklü küçüklü bidiklet görüyorum bir tanesi çok büyük ve koyu mavi, eski bir bisiklet. Sonra kendi eski bisikletimi aralarında göremediğim için dedeme soruyorum oda “ onu yurt dışına yolladım,diğer beğendiklerini alabilirsin”  diyor üzülerek ayrılıyorum bahçeden. (hacet namazı kılıp yatmıştım) yorumlarsanız çok sevinirim.

Sevgilerimle..

İlgili rüyalar

0 beğenilme 0 beğenilmeme
1 yorum 39 okuma
1 Ağustos Analiz kategorisinde Hilal yazdı
0 beğenilme 0 beğenilmeme
0 yorum 105 okuma
30 Nisan 2016 Rüya kategorisinde Misafir Rüya Tabircisi (8,875 puan) yazdı
1 beğenilme 0 beğenilmeme
1 yorum 281 okuma
30 Nisan 2016 Rüya kategorisinde Arşiv Rüya Görüşmecisi (35,139 puan) yazdı
1 beğenilme 0 beğenilmeme
0 yorum 8 okuma
30 Eylül misafir yazdı
1 beğenilme 0 beğenilmeme
0 yorum 12 okuma
15 Eylül Rüya kategorisinde misafir yazdı
1 beğenilme 0 beğenilmeme
0 yorum 23 okuma
1 beğenilme 0 beğenilmeme
0 yorum 7 okuma
2 beğenilme 0 beğenilmeme
0 yorum 32 okuma
24 Ekim 2017 Rüya kategorisinde Halilkizilelm yazdı
0 beğenilme 0 beğenilmeme
0 yorum 47 okuma
30 Nisan 2016 Rüya kategorisinde Misafir Rüya Tabircisi (8,875 puan) yazdı
5 beğenilme 0 beğenilmeme
1 yorum 38 okuma
4 beğenilme 0 beğenilmeme
1 yorum 52 okuma
30 Nisan 2016 Rüya kategorisinde Tezcan Rabia Rüyazede (125 puan) yazdı
Rüyada Rüya Yorumu ve Analizi rüyalarınızın bilimsel ve psikolojik açıdan yorumlanmasını ve islami tabiri için bir ortam sağlar. Rüya yorum ve tabirlerine siz de destek olabilir, bilgilerinizi ve sezgilerinizi rüya görenlerle paylaşabilirsiniz.

Rüya günlüğü olan sitemizde kişiye özel rüya analizi, rüya yorumu ve rüya tabiri hizmetleri verilmektedir. Rüyalarınızı yorumlatmak için kimden yorum istediğinizi rüyanın sonuna veya etiket bölümüne ekleyebilirsiniz.
Rüya analizi, rüya görüşmeciliği, rüya tabiri ve rüya yorumu gibi kişiye özel bölümler açılacaktır. Rüyada rüya sitemizde üyelerimize özel mesaj, duvar yazıları gibi sistemler mevcuttur. Ayrıca üye olmadan da rüya , yorum ve tabir yazabilirsiniz. Uyarı: Rüya ve yorum içeriklerinden sitemiz sorumlu değildir. Buradaki bilgiler sadece size farklı bir bakış açısı sağlar.
...